Pazartesi

Çok ilginç bir vajinismustan kurtuluş hikayesi

Soru: Bana cesaret verici ve kendime güvenimi arttırıcı bir vajinismustan kurtuluş blogu tavsiye edebilir misiniz?

Cevap: Siz beni Haydar Dümen mi zannediyorsunuz? Zannetmeyin değilim. Bu konudan da çok anlamam. Ama soru inboxa düşer düşmez hemen google denen mucizeye başvurdum. Doğal şüpheliler olan kadın forumlarında bir dolu sırva okuduktan sonra aşağıda linkini verdiğim bloga rastladım. Blogun yazarı şehirli, bankacı, üniversite mezunu bir kadın ve tam iki sene boyunca vajinismus tedavisi yolları aramak zorunda kalmış. Sonunda terapi ve kegel egzersizleri ile kurtulmuş. Tanıdık bir hikaye. Farklı olan iki yönü var:
  1. Vajinismusa yakalanan bu kızımız normalde bekleyeceğimiz gibi cahil ve baskıcı bir ailede büyümemiş. Buradan çıkartacağımız ders: Olmaz olmaz deme olmaz olmaz...Vajinismus hemen her kadının başına gelebilecek bir rahatsızlık ve tedavi yöntemlerini iyi incelemk gerek.
  2. Bu kızımızın dili döndüğü ve gerçekten iyi bir stili olduğu için yazdıklarını sıkılmadan okuyabiliyorsunuz. Blog biraz yavaş gidiyor ama her yazısı dolu dolu ve işe yarar bilgiler sağdan soldan karşınıza fırlayıveriyor. Düşünsenize Haydar Dümen'le bile fütırsızca dalga geçiyor.
Bence bir bakmakta fayda var: Vajinismusu Yenmek

Not: Bana da kadın cinsel organı hakkında yazı yazdırdınız ya helal olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder